pondělí 22. srpna 2016

 Ahoj! Myslím, že většina z vás mi sem došla z instagramu, a protože nejvíc času z toho, co jsem na internetu trávím právě na instagramu,  máte tu moje TOP instagram profily a to nejen z čech...




  I. Na tohle "první" místo jsem nevěděla, koho tak úplně dát.. Teda, měla jsem tolik favoritů, že... No, @blkgrid, dalo by se říct začínající youtuber. Stacy Tubeza má velký talent na fotografování denních momentů, určitě follow!

  II. Weylie, @weylie, též točí na youtube a patří mezi ty větší lidi, jako je třeba Zoella nebo Laurdiy... Miluju její "flat laye" a celkově všechny fotky.. Followněte!

  III. Nikol, follow @ni_ky13 . Její feed je vzdáleně podobný dvěma zmiňovaným. Fotky z denního života i "flat laye"... Je to můj nejoblíbenější kreátor na instagramu hned po jednom klukovi...

  IV.  Druhý český "tvořitel" kterého úplně zbožňuju! Určitě sledujte Ondru ( @ondra_basl ) pokud ještě nesledujete, což pochybuju.. Má moc originální a propracované fotky s bílým pozadím...

  V. Poslední je tu zase chlapec.. ( :D ) A zase youtuber... Rozhodně follow @imdrewscott , jeho feed je na nejvyšší úrovni... Móda a styl a objekty z měst proložené přírodou.. Mrkněte!

Všechny instagramy tu miluju a autory obdivuju.. Minimálně jednou jsem přemýšlela, jak být jako oni.. Tak snad někdy :) No.. Toď vše, snad se vám článek líbil, vzali jste si z něj něco nového a nebo jste se jen zamilovali do těch perfektních lidí... :D




1 komentář:

  1. Tyjo, moc děkuju😊 A jsem rád že se ti moje fotky líbí a jsem v tvé "top 5"😄

    OdpovědětVymazat